Section outline


    • Cele kształcenia wynikające z modułu 1:

      • zapoznanie studentów z zasadami funkcjonowania systemu bankowego,
      • przybliżenie studentom instytucji tworzących system bankowy, w tym banku centralnego oraz pozostałych rodzajów banków.

      Efekty kształcenia dla studentów po ukończeniu modułu 1 to:

      • poznanie sposobu funkcjonowania systemu bankowego,
      • wiedza na temat tego, czym zajmuje się Narodowy Bank Polski, jaki jest jego cel i funkcje,
      • umiejętność rozróżniania banków ze względu na sposób ich tworzenia.

    • Cele kształcenia wynikające z modułu 2:

      • zapoznanie studentów z procesem kreowania pieniądza, zasobami pieniądza oraz z zapotrzebowaniem na pieniądz,
      • przybliżenie studentom instytucjonalnej ochrony depozytów oraz zasad funkcjonowania nadzoru bankowego. 

      Efekty kształcenia: po ukończeniu modułu 2 studenci:

      • poznają proces kreowania pieniądza,​
      • będą dokonywać świadomego wyboru pomiędzy bankowymi i pozabankowymi instytucjami pożyczkowymi,
      • dowiedzą się, czym zajmuje się Bankowy Fundusz Gwarancyjny i Komisja Nadzoru Bankowego, jakie są ich cele i funkcje.

    • Cele kształcenia wynikające z modułu 3:

      • cel zostanie uzupełniony wkrótce,
      • ten cel również wkrótce uzupełnimy.

      Efekty kształcenia dla studentów po ukończeniu modułu 3 to:

      • efekt zostanie uzupełniony wkrótce,
      • podobnie jak i ten efekt,
      • a na koniec uzupełnimy ostatni efekt kształcenia.

    • Cele kształcenia wynikające z modułu 4:

      • cel zostanie uzupełniony wkrótce,
      • ten cel również wkrótce uzupełnimy.

      Efekty kształcenia dla studentów po ukończeniu modułu 4 to:

      • efekt zostanie uzupełniony wkrótce,
      • podobnie jak i ten efekt,
      • a na koniec uzupełnimy ostatni efekt kształcenia.