Skip to main content
  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎

Instrumentarium marketingu

Close
Toggle search input
  1. Courses
  2. Marketing i zarządzanie
  3. Instrumentarium marketingu
  4. Temat 3: Cena
  5. Literatura do modułu 3

Literatura do modułu 3

Completion requirements
    • Cena jako narzędzie do zdobywania przewagi konkurencyjnej na przykładzie usług finansowych.pdf Cena jako narzędzie do zdobywania przewagi konkurencyjnej na przykładzie usług finansowych.pdf
    • Cena jako sygnalizator jakości produktu.pdf Cena jako sygnalizator jakości produktu.pdf

Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

ul. Fabryczna 29-31 
53-609 Wrocław
Tel.: 71 359 46 46

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
www.efs.gov.pl

Get the mobile app