Section outline
-
Słowa kluczowe: marketing, marketing tradycyjny, marketing współczesny, marketing mix.
Po zakończonym module:
- przedstawisz czym jest marketing,
- wyjaśnisz kluczowe różnice pomiędzy tradycyjnym marketingiem a współczesnym,
- zaprezentujesz istotę marketingu mix.
-
-
Słowa kluczowe:
Po zakończonym module:
- przedstawisz, czym jest cena,
- wyjaśnisz funkcje ceny,
- zaprezentujesz rolę ceny w marketingu.
-
Słowa kluczowe: promocja, reklama, narzędzia promocyjne
Po zakończonym module:
-
Słowa kluczowe: dystrybucja, stopień intensywności dystrybucji, kanały dystrybucji, grupy ludzi związane z dystrybucją
Po zakończonym module:
- wyjaśnisz czym jest dystrybucja,
- opiszesz kanały dystrybucji,
- dokonasz rozróżnienia następujących grup: hurtowników, detalistów, dystrybutorów, komisantów, agentów, maklerów i pośredników.