Wykaz literatury obowiązkowej:
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE Warszawa 2008
Kotler Ph., Keller K.L., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań, 2012
Wykaz literatury uzupełniającej:
Wrzosek W., Strategie marketingowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2013
Altkorn J., Podstawy marketingu, IM, Kraków 2006
Piśmiennictwo:
Altkorn J., Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2001/ 2003 / 2006
Ansoff M.I., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985
Bruska A, Kauf S., Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego, Wyd. Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2007
Czubała A., Niestrój R. E., Pabian A. M., Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne, PWE, Warszawa 2020
Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Konsumpcja w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, PWE, Warszawa 2007
Doyle P., Marketing wartości, Wydawnictwo Felberg, Warszawa 2003
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, Warszawa 1992;
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000 / 2001
Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998
Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa, 2021
Golik-Górecka G., Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych, Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016
Hingston P., Wielka księga marketingu, Signum, Kraków 1992
Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE Warszawa 2002
Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 5.0. Technologie Next Tech, Wydawnictwo: MT Biznes, 2021
Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0 Era cyfrowa, MT biznes, 2017
Kotler Ph., Keller K.L., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań, 2012
Kotler Ph., Marketing – analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Ge‐ bethner i Ska, Warszawa, 1994
Kowalska M., Szwajlik A., Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu, PWE, Warszawa 2020
Mazurek-Łopacinska K., Sprzedaż bezpośrednia, „Marketing w Praktyce”, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2002
Mazurek-Łopacińska K., Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa, PWE, Warszawa 2021
Meffert H., Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik, Wiesbaden 1986
Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa, 2001
Przybyłowski K., Hartley S., Kerin R., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, 1998
Rudnicki L., Zachowania rynkowe nabywców. Mechanizmy i uwarunkowania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004
Smalec A., Nabywca w procesie podejmowania decyzji zakupu, w: Zachowania nabywców, red. G. Rosa, J. Perenc, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, 2011
Stoma M., Modele i metody pomiaru jakości usług, Q&R Polska Sp. z o.o., Lublin 2012
Sznajder A. (red.), Alianse marketingowe, Wolters Kluwer, Warszawa, 2013.
Witek-Hajduk M.K. (red.), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer, Warszawa 2011
Wrzosek W., Strategie marketingowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004