Wykaz literatury obowiązkowej:

Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE Warszawa 2008

Kotler Ph., Keller K.L., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań, 2012


Wykaz literatury uzupełniającej:

Wrzosek W., Strategie marketingowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2013

Altkorn J., Podstawy marketingu, IM, Kraków 2006


Piśmiennictwo:

Altkorn J., Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2001/ 2003 / 2006

Ansoff M.I., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985

Bruska A, Kauf S., Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego, Wyd. Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2007

Czubała A., Niestrój R. E., Pabian A. M., Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne, PWE, Warszawa 2020

Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Konsumpcja w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, PWE, Warszawa 2007

Doyle P., Marketing wartości, Wydawnictwo Felberg, Warszawa 2003

Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, Warszawa 1992; 

Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000 / 2001

Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998

Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa, 2021

Golik-Górecka G., Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych, Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016

Hingston P., Wielka księga marketingu, Signum, Kraków 1992

Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE Warszawa 2002

Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I.,  Marketing 5.0. Technologie Next Tech, Wydawnictwo: MT Biznes, 2021

Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0 Era cyfrowa, MT biznes, 2017

Kotler Ph., Keller K.L., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań, 2012

Kotler Ph., Marketing – analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Ge‐ bethner i Ska, Warszawa, 1994

Kowalska M., Szwajlik A., Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu, PWE, Warszawa 2020

Mazurek-Łopacinska K., Sprzedaż bezpośrednia, „Marketing w Praktyce”, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2002

Mazurek-Łopacińska K., Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa, PWE, Warszawa 2021

Meffert H., Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik, Wiesbaden 1986

Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa, 2001

Przybyłowski K., Hartley S., Kerin R., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, 1998

Rudnicki L., Zachowania rynkowe nabywców. Mechanizmy i uwarunkowania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004

Smalec A., Nabywca w procesie podejmowania decyzji zakupu, w: Zachowania nabywców, red. G. Rosa, J. Perenc, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, 2011

Stoma M., Modele i metody pomiaru jakości usług, Q&R Polska Sp. z o.o., Lublin 2012

Sznajder A. (red.), Alianse marketingowe, Wolters Kluwer, Warszawa, 2013. 

Witek-Hajduk M.K. (red.), Zarządzanie silną marką, Wolters Kluwer, Warszawa 2011

Wrzosek W., Strategie marketingowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004