Tematyka

  • PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE

  • TREŚCI PROGRAMOWE

    1. Istota obiektowości. Odpowiedzialność. Narzędzia programowania obiektowego. Język obiektowy a strukturalny.
    2. Powtórzenie: budowa klasy, tworzenie obiektów, konstruktor, przeciążanie metod i konstruktorów. Dziedziczenie. Metoda super. Znaczenie słów static, final. Odwołanie do pól static oraz instance. Nadpisywanie metod, a przeciążanie metod. Modyfikatory dostępu i zasięg danych. Zmienne lokalne a zmienne globalne. Promocja typów.
    3. Enum. Metoga equals. Hermetyzacja danych. Gettery i settery. Metoda string to String.
    4. Abstrakcja. Klasy abstrakcyjne. Metody abstrakcyjne.
    5. Interfejsy. Implementacja interfejsów. Polimorfizm.
    6. Asocjacja, agregacja, kompozycja. Ich graficzna reprezentacja.
    7. Istota wzorców projektowych – w szczególności Singleton oraz Adapter

  • WYMAGANIA WSTĘPNE

    1. Warunek konieczny: zaliczony kurs  - Podstawy programowania
    2. Średnio zaawansowana umiejętność obsługi systemu Windows 7/8.1/10 z pakietem biurowym Microsoft Office
    3. Umiejętność logicznego myślenia
    4. Mile widziana znajomość innego języka programowania (np. C++, Pascal)


  • FORUM

  • MODUŁ 1

  • MODUŁ 2

    • Tutaj znajdziesz kody do wszystkich aplikacji, które były opisywane wewnątrz modułu 2.

  • MODUŁ 3

  • MODUŁ 4

  • MODUŁ 5

    • Tutaj znajdziesz kody do wszystkich aplikacji, które były opisywane wewnątrz modułu 5.