Section outline
-
- Istota obiektowości. Odpowiedzialność. Narzędzia programowania obiektowego. Język obiektowy a strukturalny.
- Powtórzenie: budowa klasy, tworzenie obiektów, konstruktor, przeciążanie metod i konstruktorów. Dziedziczenie. Metoda super. Znaczenie słów static, final. Odwołanie do pól static oraz instance. Nadpisywanie metod, a przeciążanie metod. Modyfikatory dostępu i zasięg danych. Zmienne lokalne a zmienne globalne. Promocja typów.
- Enum. Metoga equals. Hermetyzacja danych. Gettery i settery. Metoda string to String.
- Abstrakcja. Klasy abstrakcyjne. Metody abstrakcyjne.
- Interfejsy. Implementacja interfejsów. Polimorfizm.
- Asocjacja, agregacja, kompozycja. Ich graficzna reprezentacja.
- Istota wzorców projektowych – w szczególności Singleton oraz Adapter
-
- Warunek konieczny: zaliczony kurs - Podstawy programowania
- Średnio zaawansowana umiejętność obsługi systemu Windows 7/8.1/10 z pakietem biurowym Microsoft Office
- Umiejętność logicznego myślenia
- Mile widziana znajomość innego języka programowania (np. C++, Pascal)
-
-
Tutaj znajdziesz kody do wszystkich aplikacji, które były opisywane wewnątrz modułu 2.
-
-
Tutaj znajdziesz kody do wszystkich aplikacji, które były opisywane wewnątrz modułu 5.