Przejdź do głównej zawartości
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Polski (pl)
English (en)
Polski (pl)
ICT i innowacje w dydaktyce na II etapie ...
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Kursy
Dydaktyka
ICT i innowacje w dydaktyce na II etapie edukacyjnym
Model BYOD
Wykorzystanie smarfona w szkole i poza szkołą
Wykorzystanie smarfona w szkole i poza szkołą
Obejrzyj film i odpowiedz na pytania w nim zawarte.
Previous activity
Kody QR na lekcji języka obcego
Next activity
Czym jest odwrócona klasa?
Przejdź do...
Przejdź do...
Forum aktualności
Innowacje w dydaktyce
Nowe technologie a tradycyjna metodyka
Europejska polityka językowa
Umiejętności XXI wieku - wprowadzenie
Mapa umiejętności XXI wieku
Umiejętności XXI wieku w podstawie programowej
Integrowanie 4K z nauką języka obcego
Neurodydaktyka - nauczanie przyjazne mózgowi
Praca metodą projektu
Podejście zadaniowe
Nurt DOGME
Korpusy językowe
Quizlet
Narzędzia do tworzenia map koncepcyjnych i map myśli
Glogster - tworzenie interaktywnych plakatów online
Co to jest model BYOD?
Kody QR na lekcji języka obcego
Czym jest odwrócona klasa?
Etapy odwróconej lekcji
Odwrócona lekcja - przykład
CLIL - główne założenia
CLIL - quiz
Kształtowanie kompetencji interkulturowej na lekcji CLIL
Gamifikacja w edukacji
Gamifikacja na lekcji - jak zacząć?
Gry na lekcji języka obcego
Przykłady gier
Rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona - wprowadzenie
AR w nauczaniu języka obcego
Second Life jako przykład wykorzystania VR w nauczaniu języka obcego
Ocenianie kształtujące a ocenianie sumujące
Ocenianie kształtujące - techniki i strategie 1
Ocenianie kształtujące - techniki i strategie 2
Międzynarodowe wymiany młodzieży
Telekolaboracja
Co to jest edukacja włączająca?
Założenia dydaktyki włączającej
Kompetencje nauczyciela w edukacji włączającej
Nauczanie języków obcych w edukacji włączającej
Google classroom
Platforma Edmodo
Lekcje online - krok po kroku
Lekcje online na Skype
Aplikacja Zoom
Microsoft Teams
Rozwój zawodowy w eTwinning
Spacer edukacyjny jako metoda rozwoju zawodowego nauczycieli
Test końcowy