Przejdź do głównej zawartości
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Polski (pl)
English (en)
Polski (pl)
ICT i innowacje w dydaktyce na II etapie ...
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Kursy
Dydaktyka
ICT i innowacje w dydaktyce na II etapie edukacyjnym
Tematyka
Sekcja ogólna
Zwiń wszystko
Rozwiń wszystko
Forum aktualności
Innowacyjność w dydaktyce języków obcych - wprowadzenie
Innowacje w dydaktyce
Interaktywna treść
Nowe technologie a tradycyjna metodyka
Interaktywna treść
Europejska polityka językowa
Interaktywna treść
Kompetencje XXI wieku w nauczaniu języka obcego
Umiejętności XXI wieku - wprowadzenie
Interaktywna treść
Mapa umiejętności XXI wieku
Interaktywna treść
Umiejętności XXI wieku w podstawie programowej
Interaktywna treść
Integrowanie 4K z nauką języka obcego
Interaktywna treść
Innowacyjne podejścia do nauczania języka obcego
Neurodydaktyka - nauczanie przyjazne mózgowi
Interaktywna treść
Praca metodą projektu
Interaktywna treść
Podejście zadaniowe
Interaktywna treść
Nurt DOGME
Interaktywna treść
Wybrane narzędzia internetowe do nauczania języka obcego
Korpusy językowe
Interaktywna treść
Quizlet
Interaktywna treść
Narzędzia do tworzenia map koncepcyjnych i map myśli
Interaktywna treść
Glogster - tworzenie interaktywnych plakatów online
Interaktywna treść
Model BYOD
Co to jest model BYOD?
Interaktywna treść
Kody QR na lekcji języka obcego
Interaktywna treść
Wykorzystanie smarfona w szkole i poza szkołą
Interaktywna treść
Model odwróconej klasy - flipped classroom
Czym jest odwrócona klasa?
Interaktywna treść
Etapy odwróconej lekcji
Interaktywna treść
Odwrócona lekcja - przykład
Interaktywna treść
CLIL i integracja międzyprzedmiotowa
CLIL - główne założenia
Interaktywna treść
CLIL - quiz
Interaktywna treść
Kształtowanie kompetencji interkulturowej na lekcji CLIL
Interaktywna treść
Gamifikacja i gry w nauczaniu języka obcego
Gamifikacja w edukacji
Interaktywna treść
Gamifikacja na lekcji - jak zacząć?
Interaktywna treść
Gry na lekcji języka obcego
Interaktywna treść
Przykłady gier
Interaktywna treść
Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona w nauczaniu języka obcego
Rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona - wprowadzenie
Interaktywna treść
AR w nauczaniu języka obcego
Interaktywna treść
Second Life jako przykład wykorzystania VR w nauczaniu języka obcego
Interaktywna treść
Alternatywne formy oceniania
Ocenianie kształtujące a ocenianie sumujące
Interaktywna treść
Ocenianie kształtujące - techniki i strategie 1
Interaktywna treść
Ocenianie kształtujące - techniki i strategie 2
Interaktywna treść
Wymiany międzynarodowe
Międzynarodowe wymiany młodzieży
Interaktywna treść
Telekolaboracja
Interaktywna treść
Edukacja włączająca
Co to jest edukacja włączająca?
Interaktywna treść
Założenia dydaktyki włączającej
Interaktywna treść
Kompetencje nauczyciela w edukacji włączającej
Interaktywna treść
Nauczanie języków obcych w edukacji włączającej
Interaktywna treść
Nauczanie języka obcego online - część 1
Google classroom
Interaktywna treść
Platforma Edmodo
Interaktywna treść
Nauczanie języka obcego online - część 2
Lekcje online - krok po kroku
Interaktywna treść
Lekcje online na Skype
Interaktywna treść
Aplikacja Zoom
Interaktywna treść
Microsoft Teams
Interaktywna treść
Rozwój zawodowy nauczycieli a innowacyjność
Rozwój zawodowy w eTwinning
Interaktywna treść
Spacer edukacyjny jako metoda rozwoju zawodowego nauczycieli
Interaktywna treść
Test końcowy
Test końcowy
Interaktywna treść