Przejdź do głównej zawartości
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Polski (pl)
English (en)
Polski (pl)
ICT i innowacje w dydaktyce na II etapie ...
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Kursy
Dydaktyka
ICT i innowacje w dydaktyce na II etapie edukacyjnym
Test końcowy
Test końcowy
Test końcowy
Odpowiedz na pytania poprzez wskazanie poprawnych opcji.
Previous activity
Spacer edukacyjny jako metoda rozwoju zawodowego nauczycieli
Przejdź do...
Przejdź do...
Forum aktualności
Innowacje w dydaktyce
Nowe technologie a tradycyjna metodyka
Europejska polityka językowa
Umiejętności XXI wieku - wprowadzenie
Mapa umiejętności XXI wieku
Umiejętności XXI wieku w podstawie programowej
Integrowanie 4K z nauką języka obcego
Neurodydaktyka - nauczanie przyjazne mózgowi
Praca metodą projektu
Podejście zadaniowe
Nurt DOGME
Korpusy językowe
Quizlet
Narzędzia do tworzenia map koncepcyjnych i map myśli
Glogster - tworzenie interaktywnych plakatów online
Co to jest model BYOD?
Kody QR na lekcji języka obcego
Wykorzystanie smarfona w szkole i poza szkołą
Czym jest odwrócona klasa?
Etapy odwróconej lekcji
Odwrócona lekcja - przykład
CLIL - główne założenia
CLIL - quiz
Kształtowanie kompetencji interkulturowej na lekcji CLIL
Gamifikacja w edukacji
Gamifikacja na lekcji - jak zacząć?
Gry na lekcji języka obcego
Przykłady gier
Rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona - wprowadzenie
AR w nauczaniu języka obcego
Second Life jako przykład wykorzystania VR w nauczaniu języka obcego
Ocenianie kształtujące a ocenianie sumujące
Ocenianie kształtujące - techniki i strategie 1
Ocenianie kształtujące - techniki i strategie 2
Międzynarodowe wymiany młodzieży
Telekolaboracja
Co to jest edukacja włączająca?
Założenia dydaktyki włączającej
Kompetencje nauczyciela w edukacji włączającej
Nauczanie języków obcych w edukacji włączającej
Google classroom
Platforma Edmodo
Lekcje online - krok po kroku
Lekcje online na Skype
Aplikacja Zoom
Microsoft Teams
Rozwój zawodowy w eTwinning
Spacer edukacyjny jako metoda rozwoju zawodowego nauczycieli